събота, 5 юни 2010 г.

дни

Напоследък ми е толкова лятно и ваканционно. Имам усещането, че в мен съществуват две.. едното е момичешкото и волното и свободното и неангажираното, а другото е онова, което ходи на работа, което се кара на децата, което се притеснява. Понякога момичешкото се промъква в работния ми ден и започва да играе с момчетата на "това е маса, това е крокодил" и да ги чеше по гръбчетата. Друг път онази, притеснената, се обажда, не я й срам!, докато си пия кафето и ми разправя нещо за някаква дипломна работа. Уф!

Толкова неща ми се случват напоследък, че като ме пита "какво се случва с теб?" и аз "Ами нищо за разказване"

В четвъртък се изкачвах по онези стълби на метрото на Сердика, които толкова да не обичам и си спомних как преди време срещнах Е. точно там. После се разминахме на площада на езерото Ариана. Видах го в последния момент и мисля, че той не ме видя, или ако е, не ме "видя". Беше с нея. А моето сърчице направи за секунда хоп! и се преобърна през глава. После се поуспокои
Вчера (коетот беше петък) се чудех дали няма да видя Л и как скоро ще стане почти година и колко особено беше всъщност и колко хубаво можеше да бъде, само ако аз не бях аз. На път за училище го мернах да излиза от метрото с делфинската си опашка на гръб. Казах му тихишко мяу.
После вечерта ходих да свидетелствам на осиновяването или окотовяването. Малката и хубава Феа е при Галя (elfer), която после разбрах се познават с Пешо. Светът е малък. Жорецки пък се сдоби с малък калпазанин, за сега не му знам името. Дано се грижи добре за него (калпазанин за Ж.).
После пък очаквах да видя Мари-Мяу (това е като онези имена от рода на Мария-Антоането и тънъ), затова пък видях едно момче, което помня още от онзи концер на Насекомикс в АртКафе. Установих, че харесвам момчета с къдрави коси.
И все пак после я видях. В трамвая, който спираше на Попа и си помислих "Сега трамваят ще спре точно и няма да мога да огледам за Принца". Но я видях и си мяукахме тихичко през трамвайния прозорец - аз на тротоара, тя в червено. Много я обичам

Освен това бях на концерт на 1ви юни. То ест на два концерта - 1во на този в училище, от който си тръгнах по-рано, за да ида на този на Тивъри. Беше чудесно и видях един човек, който не познавам и който сънувах преди няколко вечери. Най-вероятно съм го мяркала по други мероприятия, може би на МяуМюзикФестивал предните четв/пет/съб в Борисовата (беше хубаво, а на третия ден се изплаших от дъжда). Но не съм толкова сигурна, колкото, че го сънувах. Чудно дали и той ме е сънувал.

Някой ден като няма повече Интернет всички тези думи ще са съвсем изчезнали, дано обаче поне си ги спомням.
Обичам да ми се случват спокойни хубави неща. Неща, които да ми обещават, че не е толкова зле да се живее, което си мисля напоследък и малко се разочаровам.

И има котешки и улични снимки. Но тях след малко :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар