неделя, 9 май 2010 г.

проблясъци

напоследък съм преливаща с думи, които понякога са свързани, понякога не толкова, понякога само почти..

тези дни сънувах: черна коза; аз, стояща в някакви треви, които ме гъделичкат по краката; поляна, на която съм изнесла стол и децата, играещи около мен; прашен таван с под от пробити дъски, където някой живее; и други.

и имам някакви желания за морето на пролет, където няма толкова зелено, в което съм влюбена сега, но има песъчинки между пръстите.
мечтание за лято.


скриваш възлите - заплетени осморки.
във мрежите ти вместо риби - дъжд.

прошепвайки "морето се копнее наведнъж"



взето от http://fraeuleinzucker.blogspot.com/


а, и за малко да забравя

polaroid-love

може би скоричко ще имам най-накрая мечтаният полароид.

нещата винаги се случват по най-прекрасният начин
просто го осъзнаваме малко след като вече сме го знаели

Няма коментари:

Публикуване на коментар