събота, 18 юни 2011 г.

dial М for Mусака

така де, спрях се на Бонобо за закуска. онази птица май й пускам опашката за известно време.
също тъй си намерих още една недовършена приказка, за която ама съвсем бях забравила. даже първите няколко реда хич не я и помнех.
опитах се да хвана съня си за опашката, но ми се изплъзна.
и имам ужасно силното желание да си отрежа косата.
ходи ми се боса и ми се снима цветно.
роклЯ.
прибира ми се към вкъщи. още не знам за кое В става дума със сигурност. вероятно(стно) и за двете.
и обожавам снимките на http://www.flickr.com/photos/maryna_kochetyga/

после после-пис мац пис пис пис (11.51)
точка тичка точка
варени яйца и краставичка
обичам как замръзналото маслото се разтапЯ по препечената филия
коса по пода. ножица. полетно и леко хФърчащо е така.
и дишам, дишам

Няма коментари:

Публикуване на коментар