сряда, 29 септември 2010 г.

тексТури

Днес, понеже цяла седмица не съм на работа, мързелувах съвсем по истински. Не съм си показвала носа навън. Добре, де. Излъгах. Сутринта (сякаш е било преди сто лета) ходих до магазина за мляко и вафли, а после даже простирах.
(прострЯна)
Както и да е :) Реших, че е крайно време да се пробвам с ползването на текстури във ФШ. Намерих два хубави сайта, откъдето дръпнах няколко смахнато изглеждащи текстури, изгледах 3 от 5те минути видео урок за използването на текстури във ФШ и ето резултата.
Първата, разбира се, стана най-добре, защото имаше някаква (не знам каква, така и не успях да открия после точно) пост-обработка от Ради.
(Да, може би трябва в някакъв момент да опиша ходенето си до Варна в края на лятото. Кестени, котки, мишки, вятър, вълни и какво ли още не.)
Та.. Ето на :) Първи стъпки в текстурите, грозни и смешни, снимани са с Canon 350D (след ремонт е, подчертавам!) и някакъв 10мм, който Цвети домъкна онзи ден. Мързи ме сега да гледам какъв точно е, канонски е със сигурност обаче и не става на лентовия ми Канон, гадост.
ватевър..
:)





Тук май трябва да пробвам друга текстура. Не съм много сигурна все още :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар