понеделник, 23 август 2010 г.

астрономияна

тази сутрин се будих на няколко пъти и все си мислех "време е вече, време е".. да ставам или?... планове за днес: да се видя с Деси; планове за седмицата: вдигам раменца. едва отворих клепачи, така бяха залепнали.. понякога сутрин като имам много гурели (ейтоваестраннадума) и си мисля защо ли толкова много съм плакала тази нощ.

някъде след едното събуждане-заспиване сънувах: (1) на мястото на стадион Левски има огромна сграда, която виси във въздуха, архитектурата й беше... като на обърнат конус, пирамида, такава стъпаловидна, около нея имаше четири наклонение стълба, чиято роля май беше по някакъв начин да я крепят във въздуха; (2) Мари, която срещам на Шишман, след това съм с Влади, той влиза в някакъв магазин по Графа, аз оставам отвън, виждам Мари в тълпата, разминаваме се, тя говори по телефона

вчера гледах Ondine, който можеше да е много по-хубав, но се случи реално-вълшебен (или обратноро по-скоро) и май това го прави наистина хубав филм. в издирване на саундтрака съм, а до тогава ще слушам Sigur Ros, за които знам от повече от година, но защо ли чак сега си свалих всичкото им?.. (всяко нещо с времето си, нали така)

освен това най-накрая наистина съм влюбена в морето
още ми липсват думичките, за да опиша миналата седмица

намерих си и няколко нови неща за разглеждане:
http://ithinkinimages.com/ (от съседка в ласт.фм; обичам да намирам хора със сходни музикални вкусове)
http://www.flickr.com/photos/ivanraltchev/ (фотографии разбира се)
и http://www.thesmallstakes.com/gallery.php?page=1 (кога ли най-накрая ще си направя суперяката тениска)


вчера отнезнамкъде ми хрумна думата sanctuary


Няма коментари:

Публикуване на коментар