неделя, 20 февруари 2011 г.

пролет сънувам









5 коментара:

  1. ръката допълва по някакъв
    странен начин състоянието
    на човека...
    сякаш е част не от физическото му
    аз,
    а от неговото духовно такова...
    поздравления!

    снимките не са правени на един път,нали?

    ОтговорИзтриване
  2. искам да кажа че не са правени специално за тази сънувана пролет , а
    са ги подбрала спрямо
    всичко , което говорех по- горе...

    ОтговорИзтриване
  3. Много си красива!

    Много хубави снимки!

    ОтговорИзтриване
  4. Рай, снимани са на два пъти, обаче тези "сините" са си намислени с темата :), а "лилавите" бяха просто, за да използвам и без това оскъдната светлина в стаята ми :)

    Габче.. благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  5. благодаря за уточнението !

    разгледах ти снимките и в фотомомент,там също имаш
    много добри ,нови ,които не съм виждал...
    за мен с една по-обща и много интересна тема-допълване на човешкото състояние и чувства чрез ръцете ...

    е,ама аз прекалих с обясненията, така че спирам!

    ОтговорИзтриване